Ludia Forums

4500's is getting a little "Sandy"

#1

Pretty pathetic if you ask me. :stuck_out_tongue:
Third one today.

2 Likes
#2

4250 is like this too.

1 Like
#3

Even more pathetic. :confused:

1 Like
#4

I soloed someones lvl 28 indo, lvl 26 thor, lvl 26 rat (predicted swap, swapped into dilorach) and lvl 24 erlidom,
with a lvl 21 dilorach, + lvl 19 dracoceratops and erlidominus lvl 21

2 Likes
#5

This person started with Rinex, then went into Indo after I beat it. Nearly killed the Indo, but my team comp was kinda bad. shrug No biggy, I’ve only dropped 80 points from arena droppers today sarcasm.

1 Like
#6

I should battle for you lol

1 Like
#7

Haha, thanks? Not sure how to take that.

Nah, I’ve got my own battle style. These things happen, but I lose respect of people that do it.

1 Like
#8

I dodged a lot today.

1 Like
#9

image

2 Likes
#10

this, but I dodged :sweat_smile:

1 Like
#11

I see what you did there. Lol

#12

I really hope those aren’t the kinda teams you’re seeing at 4500!
If so, I’m terribly sorry.

1 Like
#13

I had a stellar run of rng that took me from running into to teams like that at 4300… all the way down to hiting my new low in three months at 3800…
I thought to myself ill get a few easy wins now…qued into a level 28 thor at 3800… i had three more battles for my daily but all i did was start the battle turn, turn my screen off, place phone down 3 times over the next half hour.

#14

I’ve seen a few of them today. I am normally lucky enough to avoid them, but today says otherwise. Lol
Do not apologize for actions you didn’t do. :slight_smile:
You can’t control all your members, dropping is a common thing. This is over kill though. :laughing:

This is their team currently. Looks like they’re about to drop some more.


#15

That’s disappointing. I’ve faced arena droppers before. my team isn’t maxed out but it’s formidable and even so… it was not a fun experience. I hope things change.

1 Like
#16

I do too, this tournament has been particularly bad with droppers. I think it’s because Blue is the dna being given. They don’t want it, so they drop knowing that they can rise back up easily.

#17

I think you hit the nail on the head.
Personally i’ve become quite apathetic to where i end up this time around.
The motivation to match my prior ranks just isn’t there. I won’t drop, but don’t particularly care if I win/lose a match anymore.
Partly b/c of Blue, Partly b/c of DC.

1 Like
#18

I wish everyone was respectable like that. It would make things so much less stressful.

I actually don’t mind arena dropping too much, so long as you at least use level acceptable dinos. :confused:

Edit: Lvl 30 rare or commons are one thing too, lvl 30 legendary and uniques are a complete other. :laughing:

#19

I tried dropping a while back to get arena exclusive dna (massive fail each and every time btw). I used whatever level dinos I had that matched the arena I was in and it was actually a lot of fun! Gave my paramoloch and Postimetrodon and spinotaraptor some overdue attention. Nice change of pace for sure.

#20

That is how it should be done if you’re going to drop. I’ve done it twice when my rng got so bad that I needed a reprieve. So I put a bunch of lvl 15s on my team that worked well together and slowly made my way down. Was alot of fun and I was able to give a bunch of lvl 20s a run for their money. :laughing: