Bug de combate

Quiero informar que e tenido un bug que no me deja elegir el movimiento de los dinosaurios y ya e perdido barios combates por Ester error en jvj y en torneo bajando las copas y los puntos de torneo

[Mod Edit]

Translated From Spanish

“I want to inform you that I have had a bug that does not let me choose the movement of the dinosaurs and I have already lost several combats due to Ester error in jvj and in tournament lowering the cups and tournament points”

Unfortunately, our forums are currently only in English; we have translated your post using Google Translate. In the future, please remember to include an English translation.

Hi there PastorSiberiano. If restarting your device doesn’t make a difference, please consider emailing our support team at support+forums@ludia.com so they can investigate further. Thank you!

Translated to Spanish with Google Translate:

Hola PastorSiberiano. Si reiniciar su dispositivo no hace la diferencia, considere enviar un correo electrónico a nuestro equipo de soporte a support+forums@ludia.com para que puedan investigar más a fondo. En el futuro, recuerde incluir una traducción al inglés. ¡Gracias!