Ludia Forums

Card pack rip-off

A new card pack came up for sale an hour or two ago but no image was available. It was priced at £51.99 but reduced to £10.49. Believing it was a premium pack on sale i bought one each for my son and I hoping to get a new dragon.

To say we were shocked and underwhelmed was an understatement. The pack contained 200 runes, no dragon, no resources, nothing. This has now put us off buying future packs as there is virtually nothing you can do with 200 runes.

Hey jsmanclark, I’m sorry to hear that happened. Could you reach out to our support team here at support+forums@ludia.com with your support key, along with the date and time of your purchase? Our team would be happy to take a closer look at your account to see which pack you purchased.

I have sent the info off to the support email address as per your request.