Christmas?


#1

Since its the jolly month of December… maybe a Christmas event is on its way? I mean, there was a Halloween event, and Christmas is just as important!(atleast in my opinion…:slightly_smiling_face:) Would be nice with an advent calendar with new stuff every day!! Or Christmas gifts u could give to friends or something… i dunno… would be nice!:sweat_smile::t_rex::sauropod::gift::tada::santa:


#2

Dino advent calendar–yes, please!


#3

Metahub datamined some likely Christmas events, but it’d take too long to explain so here’s the link to the article. :stuck_out_tongue: https://metahub.info/jurassic-world-alive/4025/jurassic-world-alive-1-5-apk-teardown-christmas-event-epic-dna-trading-new-dinos-and-more/


#4

I would love to have an unlimited treasure hunt for one day only on Christmas lol. I would ride around all day just to try to catch up on evolves… almost all of my dinos need it at least once, some several times. A little reprieve for the free to play players would be nice… just one day a year? Pretty please?


#5

The advent calendar would be amazing!! It would probably draw in a bunch of new players too.

It seems like Ludia might even be testing this out already too. I look at the map and all I see is majungasaurus. At least with an advent calendar type of idea it would change daily😂.


#6

My guess is we will get to trade epic DNA for a day only


#7

My worry with the possibility of trading epic dna is from what I’ve seen from trading common and rares the amount of epic dna we could possibly trade would be around 5 dna at a time if we’re lucky


#8

Also I feel like a lot of people arnt gona wanna donate their epic dna, at least the ones that you’ll prob want more of


#9

I suppose it depends if you’re in a good alliance or not


#10

I donate a lot of stuff in my alliance but the stuff that most people want more of are stuff that are prettty rare in general so if I were asked to donate anky, sino, erlikosaurus, Kentro or the such I can’t cuz those are all guys I need more of too :frowning: I’d be happy to donate secodontosaurus tho