Ludia Forums

Clansuche//Clan search

mein Mann und ich suchen einen neuen deutschsprachigen Clan, wo aktiv der Alpha bekämpft wird. Unser bisheriger Clan sind noch 4 Mann aktiv. Ich hoffe auf ein paar Meldungen. Danke

1 Like

Translated from German

My husband and I are looking for a new German-speaking clan, where the Alpha is actively fighting. Our previous clan are still 4 active. I hope for a few messages. thanks

Unfortunately, our forums are currently only in English, we have gone ahead and translated your post using Google Translate. Please remember to include an English translation going forward.

Ok Thx. :grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin:

Hi zuckervierfee, wir sind der Clan Talking Fishbones! Unser Clan ist zwar global strukturiert, die Führungsebene bildet sich aber aus mir und meiner Frau ( Zufall an ). Also Deutsch kann und soll auch bei uns aktiv gesprochen werden, Englisch ist die grenzübergreifende Wahl. Zur Zeit machen wir regulär 6* Alphas und tasten uns gut an die 7* ran. 4 Plätze haben wir noch frei, ihr könntet entsprechend noch zwei von eurem alten Clan mitnehmen. Nach Möglichkeit solltet ihr über die 3500 Teamwertung kommen. Wir achten aber mehr auf Aktivität während der Kämpfe. Sprich man soll schon seine 6 Runden machen, insofern derjenige Zeit findet oder sich abmeldet. Ingame Chat wird zwar genutzt, aber wir sehen es lieber, wenn Discord genutzt wird, Line wäre auch eine Alternative.

Wenn ihr Interesse habt, schreibt hier kurz was rein oder stosst ingame dazu. Dann aber bitte direkt ingame anschreiben, damit ich bescheid weiß.

Translated from German

Hi, zuckervierfee, we are the Clan Talking Fishbones! Although our clan is structured globally, the executive level is made up of me and my wife (coincidence). So German can and should also be actively spoken with us, English is the cross-border choice. At the moment we are doing regular 6 * Alphas and feel good about the 7 * ran. We still have 4 seats left, so you could take two of your old clan with you. If possible you should come over the 3500 team rating. We pay more attention to activity during the fighting. Say one should already make his 6 rounds, in so far as one finds the time or logs out. In-game chat is used, but we prefer it when using discord, Line would also be an alternative.

If you are interested, write something here or push in ingame. But then please contact ingame directly, so I know.

Unfortunately, our forums are currently only in English, we have gone ahead and translated your post using Google Translate. Please remember to include an English translation going forward.

1 Like

wir würden gern wechseln. Mein Mann ist thutmosis358#0696
Kampfkraft 4033 und Lvl 25. Ich bin zuckervierfee#3261
Kampfkraft 5725 und Lvl 35. Wenn du uns möchtest sag Bescheid wir gehen dann aus dem Clan. Unsere anderen Mitglieder kann ich nur schwer erreichen. Unser clananführer hatte sich aus dem Staub gemacht wegen mangelnde Beteiligung. Ich würde mich sehr über eine Antwort freuen. Ich sage aber gleich immer schaffe ich nicht sechs runden wegen Schichtarbeit aber ich versuche es. Mein Mann ist regelmässig da. Alles Liebe zuckervierfee

Translated from German

we would like to change. My husband is thutmosis358 # 0696
Fighting power 4033 and Lvl 25. I’m sugarcakes # 3261
Fighting Power 5725 and Lvl 35. If you want us say let’s go out of the clan. I find it difficult to reach our other members. Our clan leader had escaped because of lack of participation. I would be very happy to receive an answer. But I always say I do not make six rounds because of shift work but I try. My husband is there regularly. All the best for you

Ich schicke euch morgen gegen 9 zur Frühstückspause die Einladung raus. Bis dahin!

1 Like

Translated from German

I’ll send you the invitation tomorrow at 9 for breakfast break. Until then!

danke ich sag mein Mann Bescheid.

Translated from German

Thanks, I’ll let my husband know.

Hi thias ich habe eine Frage bin ich aus dem Clan geflogen? Wollte den Alpha machen. Aber geht ja nun nicht mehr.

Translated from German

Hi Thomas I have a question have I been kicked out of the clan? Wanted to do the alpha. But it is no longer possible.

Unfortunately, our forums are currently only in English, we have gone ahead and translated your post using Google Translate. Please remember to include an English translation in the future.

Falls ihr nen neuen Clan sucht, sagt Bescheid.
Wir sind eine deutsche Clan Familie mit 4 Clans und gemeinsamen Discord. 2 schaffen täglich den 10er, die anderen beiden sind beim 9-10er.

Discord ID: “Sir USUL#9191”

Translated from German

If you’re looking for a new clan, let me know.
We are a German clan family with 4 clans and a shared Discord. 2 manage the 10 daily, the other two are at the 9-10.

Discord ID: “Sir USUL # 9191”

Unfortunately, our forums are currently only in English, we have gone ahead and translated your post using Google Translate. Please remember to include an English translation in the future.

Hello, we are a global clan and we are very active. We are called Black Thunder. I ask that if you are joining a clan, please participate as a team mate. We can help anyone with questions. I take all levels especially if they really want to get the Alphas. I used Google translate for any discussions. I answer back in your language and explain to others what the topic was about. Come and play with us! We love anyone who wants to be a teammate.

It probably was a glitch… I trust you have refreshed by then

Akatsuki Ninjas are recruiting, we are at 5* Alpha atm and searching for active daily players.
Contact me here or send app ingame.
The Clan is private so no hackers inside :stuck_out_tongue: