Ludia Forums

Dragon Aufstieg von berg / Dragon Rise From Mountain

Hey sorry Not English ich habe mein Account verloren und muss jetzt von vorne anfangen was ich blöd finde weil ich voll weit war😔 und ich habe dem Ludia Support schon geschrieben aber ich habe noch keine Antwort erhalten ich würde es toll finden wenn es vielleicht schneller gehen würde und sie meinen Account wiederherstellen könnten

1 Like

Translated from German

I’ve lost my account and now have to start over, which I think is stupid because I was very far along and I’ve already written to Ludia Support but I haven’t received an answer yet, I would think it would be great if it could go faster and they could restore my account

Unfortunately, our forums are currently only in English, we have gone ahead and translated your post using Google Translate. Please remember to include an English translation in the future.

1 Like

Hello Jonas_Klingner! It can sometimes take a few business days for our team to see your message (depending on ticket volume). They will respond as soon as possible.

Übersetzt mit Google:

Hallo Jonas_Klingner! Es kann manchmal einige Werktage dauern, bis unser Team Ihre Nachricht sieht (abhängig vom Volumen des Tickets). Sie erhalten schnellstmöglich eine Antwort.

1 Like

Ich hatte schon eine Konversation mit einem Mitarbeiter und die wurde dann einfach geschlossen das finde ich blöd weil der Mitarbeiter eine Übertragungsanfrage senden wollte damit meine alten Account Daten auf meinen neuen Account übertragen werden ich meinen alten Account wieder habe aber dann hat er mir auch nicht mehr geschrieben

1 Like
Translated From German

“I already had a conversation with an employee and it was simply closed, which I think is stupid because the employee wanted to send a transfer request so that my old account data is transferred to my new account, I have my old account again, but then he no longer has me written”

Unfortunately, our forums are currently only in English; we have translated your post using Google Translate. In the future, please remember to include an English translation.

1 Like