Ludia Forums

Explain nack

Mi è stato chiesto pubblicamente perché ho cambiato nick, jackerrante è metaforicamente finito…e con lui abbonamenti vip impegni di gilda e partecipazioni varie,le scelte aziendali degli ultimi aggiornamenti sono discordi al mio modo di pensare …adesso sono un inesistente ,uno dei tanti anonimi giocatori senza impegno senza pretese che giocano nell’ombra…nella vita si fanno delle scelte e anche se questo è semplicemente un gioco …simbolicamente le scelte fatte dagli sviluppatori non corrispondono al mio modo di pensare…ciao a tutti

Translated From Italian

“I was asked publicly why I changed my nickname, jackerrante is metaphorically finished … and with him vip subscriptions, guild commitments and various participations, the company choices of the latest updates are inconsistent with my way of thinking … now I am a non-existent, one of the many anonymous players without commitment without pretensions who play in the shadows … in life you make choices and even if this is simply a game … symbolically the choices made by the developers do not correspond to my way of thinking … hello everyone”

Unfortunately, our forums are currently only in English; we have translated your post using Google Translate. In the future, please remember to include an English translation.