Ludia Forums

Fehler beim Laden//Loading error

Ich habe das Spiel noch einmal neu installiert,habe mich mit meinem Google Play Konto verbunden und wollte spielen.Aber es tritt immer ein Fehler beim Laden auf,sodass ich nicht mehr reinkomme!Aber ich möchte meinen Fortschritt nicht verlieren,da ich schon sehr viel Geld in dieses Spiel gesteckt habe!Mein Supportschlüssel ist -edited-.

Den Support key nie im forum posten!
Schreib direkt an den Support.
Wechsle mal von WLAN auf Mobildaten. Manchmal akzeptiert das Spiel mein WLAN auch nicht aber Mobildaten klappt dann. Danach funktioniert WLAN auch wieder.

Don’t post your support key here. Write to the support directly!
Change from Wi-Fi to mobile data. Sometimes the game doesn’t accept my WiFi either, but mobile data then works. After that Wi-Fi works again.

Translated from German

I reinstalled the game again, connected to my Google Play account and wanted to play, but I keep getting an error loading so I can’t get in! But I don’t want to lose my progress as I’ve been doing a lot I’ve put money into this game! My support key is -edited-.

Unfortunately, our forums are currently only in English, we have gone ahead and translated your post using Google Translate. Please remember to include an English translation in the future.

Hello Alexander_Boehm! I recommend emailing our support team at support+forums@ludia.com with your support key so they can help you directly.

German Translation:

Hallo Alexander_Boehm! Ich empfehle, unserem Support-Team unter support+forums@ludia.com eine E-Mail mit Ihrem Support-Schlüssel zu senden, damit es Ihnen direkt helfen kann. Bitte denken Sie daran, in Zukunft eine englische Übersetzung beizufügen.