Ludia Forums

French speaking alliance

Hello,

Il y a une nouvelle alliance pour les francophones, c’est : « Francophone Jurassique ».

Quelque soit l’endroit d’où vous venez, et votre langue, vous êtes les bienvenus, mais on discutera essentiellement en français.

La philosophie de « Francophone Jurassique » c’est de faire de s’échanger des conseils et informations, participer en groupe aux missions d’alliance, trouver des amis pour faire des défis, et bien sûr faire des échanges d’ADN réguliers.
Un salon de discussion se ra créé sur Discord afin de stocker les conseils et autres.

Il y des bons joueurs déjà présents mais ceux qui ont a niveau petit ou moyens sont acceptés, car on grandi vite avec une alliance.

N’hésitez pas à nous rejoindre,

Translated from French

Hello,

There is a new alliance for francophones, it is: " Francophone Jurassique".

Wherever you come from, and your language, you are welcome, but we will mainly discuss in French.

The philosophy of “Francophone Jurassic” is to exchange advice and information, participate in group alliance missions, find friends to make challenges, and of course make regular DNA exchanges.
A chat room will be created on Discord to store tips and more.

There are good players already present but those who have a small or medium level are accepted because we grew up quickly with an alliance.

Do not hesitate to join us,

Unfortunately, our forums are currently only in English, we have gone ahead and translated your post using Google Translate. Please remember to include an English translation going forward.

Tanks,
The alliance is « Francophone Jurassique », not « Francophone Jurassic » :blush:

Thanks. I went ahead and edited it.

Salut je suis intéressé par votre alliance il y a toujours de la place je suis vétéran dans mon alliance d ou je suis merci

Translated from French

Hi i’m interested in your alliance there is always room i am a veteran in my alliance d or i am thank you

Unfortunately, our forums are currently only in English, we have gone ahead and translated your post using Google Translate. Please remember to include an English translation going forward.

Bonjour Gericomfrance,

Tu es le bienvenu dans l’alliance. Il te suffit de faire la demande d’intégration.
Tu conserveras ton statut de Vétéran.

Bien à toi,

Hello Gericomfrance,

You’re welcome into the alliance, just subscribe in.
You will stay Veteran.

Regards,