Ludia Forums

Greedy Developer / Geildgierige Entwickler

Ihr habt das spiel jetzt schon zerstört ich will mein geld auf den kleinsten cent zurück oder ich werde euch wegen betrugs anklagen und wegen unfaire spielmechaniken im spiel das man mit echtgeld ein vorteil über andere spieler hat einen gewaltigen niemand brauch aufrüstungen es war schon immer das lvl system wozu brauche ich noch DNA kann ich gleich das aufgeben man braucht nur 1000€ investieren und man kann alles auf max lvl jedes tier und jede kreuzung man braucht keine einzigartigen Tiere mehr mit EUREM geldgefick huren spektakel sonder nur 4 gewöhnliche und aufrüsten mit dem 500 oder 1000€ darunter zählen alle tiere (auch erschaffen). Traut euch zur gamescom ich werde euch Invaliden zeigen wie meine wenigkeit denkt und das sehr unschonend

You’ve already destroyed the game now I want my money back on the smallest cent or I’ll charge you with fraud and unfair game mechanics in the game with real money advantage over other players has a tremendous nobody need upgrades it has always been the lvl system what I need DNA I can give up the same you just need to invest 1000 ¬ and you can do everything on max lvl every animal and every crossing you do not need unique animals more with EUREM money fuss whistle special only 4 ordinary and upgrade with the 500 or 1000 € including all animals (also created). Dare to gamescom I’ll show you invalids as my little thinks and that very unsustainable

2 Likes

You are completely right.
Or not. I have no idea what you’re trying to say because your keyboard doesn’t seem to have periods or commas.

I can tell you with 1000$ you get nowhere. You have to invest far more for it.

Mit 1000$ kommst nicht viele Vorteile, da musst schon tiefer in die Tasche greifen.

You’re actually insane, right? 95% of mobile games, players can get “unfair” advantages by spending money. That’s not fraud, good luck with your crusade.