Grypo or Sarcorixis?

Who you gonna choose?? Any Grypo love or everyone just going for the hybrid?

Uhmmm… neither :slight_smile:

2 Likes

I’m going to grab grypo… I assume a new hybrid is coming. A newer player would benefit from sarco as it’s a super hybrid with decent stats and moves

3 Likes

That is what I planned to do as well. Neither are ideal, but I never turn down free DNA!

1 Like

Sarco isn’t to bad when levelled. Would be good to get some free dna. Swap in shield can be useful with some decent health.

Sarcorixis event great for me.

1 Like

I’ll be grabbing enough DNA to unlock Grypo, then the rest on Sarcorixis, I’ve developed something of a soft spot for the toothy grined freak show. No idea why.

2 Likes

Gryposuchus because Sarcorixis is already a super hybrid and won’t go higher unless they make a third step.

2 Likes

Sarcorixis! I’ve been trying to unlock that bad boy forever. I can’t wait!

1 Like

I am torn between the two, sarco is better, but grypo is likely to get a hybrid.
Probably grypo for that reason

3 Likes

grypo makes the most sense. sarcorixis is a common + a hybrid that is made of 2 commons. very easy to make. if you want it, go find the 3 commons. grypo is a legit epic and much harder to get.

4 Likes

Just go grypo. They both can get hybrids soon but grypo is a pure epic while sarco is a common common common superhybrid

1 Like

Grypo… becuz I got a :poop: ton of it from incubators!

On a serious note, the chances of it getting a hybrid is higher compared to Sarco as it’s already a hybrid.

1 Like

Imma just dart whatever spawns near me.

4 Likes

I will go with grypo, since darting sacorixis is basically using your attempts darting three commons

1 Like

This.

Plus Grypo looks awesome imo. Hopefully he’ll get a hybrid or at least a buff at some point.

2 Likes

I’m going for Gryposuchus because is one of the last epics I don’t have

1 Like

Eh… I am mad that I had to use my first attempt to finally create Grypo – I’ve only seen that ugly thing twice in the wild, and after those sucky attempts at high DNA collection, I get minimal amounts of Grypo in the incubators… I’ve been needing one more flipping DNA for about 3 weeks! JUST LEMME HAVE THE ONE!!!

flips table

So now I have to use one of my 6 attempts to finally create it. I’m gonna use the rest on Sarcorixis because Grypo is fugly, and I like Sarco better. I have a crap ton amount of Nunda DNA, but I haven’t seen any Sarcosuchus or Enia DNA in a long time. I can’t rely on my Locals, so imma have to use these attempts. Whatever happens with Grypo happens.

I’m just gonna be mad as heck if Grypo ends up with a hybrid after all ---- I literally have one more Epic to create (Spinotaraptor), and I’ll only have hybrids to make. If Grypo gets one, then imma have to rage over the lack of DNA that I get just to make it.

Uuugh I just want my other legendaries ;-;

1 Like

I finally got my sarcorixis thanks to this event! I will remain cautiously optimistic for future events to be so fruitful :grin:.

1 Like

I dart Grypo for next LEGENDARY. Grypo+secondotosaurus=Grypocondotosaurus
:heart_eyes::heart_eyes: