Ludia Forums

Hispanosaurus

¡Tenemos vacantes libres!

HISPANOSAURUS busca jugadores que hablen español para completar su equipo. Somos una gran alianza, totalmente coordinada y con muy buen ambiente. Estamos en el PUESTO 19 en el Campeonato de Alianzas, conseguimos el 10/10 en exploración y defensa y tenemos 3 santuarios de nivel 20 generados en 24 horas. Buscamos gente con un mínimo de unos 5000 trofeos, de habla hispana, que juegue y que cumpla unas sencillas reglas que se le explicarán. Será imprescindible formar parte de nuestro grupo de Telegram, desde donde nos coordinamos. Si estás interesado no lo dudes, no te arrepentirás. Contacta por Telegram con @JOSELSR. ¡Te esperamos!

We’ve got openings!

HISPANOSAURUS is looking for Spanish speaking players to complete its team. We are a great alliance, totally coordinated and with a very good atmosphere. We are at RANK 19 in the Alliances Championship, we got 10/10 in exploration and defense and we have 3 sanctuaries of level 20 generated in 24 hours.
We are looking for people with a minimum of about 5000 trophies, spanish speaking, to play and fulfill some simple rules that will be explained to you. It will be essential to be part of our Telegram group, from where we coordinate.

If you are interested do not hesitate, you will not regret it. Contact by Telegram with @JOSELSR. We are waiting for you!

I speak some spanish but not much but I’m already in an alliance, just not that good.
Yo hablo some espanol pero no mucho pero yo soy en un alliance, just not that good.
Sorry if I didn’t speak some correct.

1 Like

Juan Palomo Yo me Lo Guiso yo me lo como.

is a Spanish typical phrase someone told me

I wish I could speak spanish and join the alliance

Sorry, but speaking Spanish is required to join the alliance.

I wasn’t asking to join the alliance,

1 Like

Bazinga!!!

what is that

a Word, of course

I know, which one, I meant what does it mean

Dude, use UrbanDictionary!

oh,okay
ten characters

Buscamos 2 personas que hablen español. Contactad por telegram con @JOSELSR.
Looking for 2 Spanish speaking players. Contact by Telegram with @JOSELSR.