Ludia Forums

I lost all my points in the Indorminus Rex Gen 2 tournament

Buenos días, estoy muy indignado! Estaba en liga de dominadores en el torneo del Indominus Rex Gen 2 el sábado y de un momento para el otro, el juego se salió, perdí todos mis puntos y todo quedó como si nunca hubiera participado. Esta ya me había pasado en el torneo del mosasaurus gen 2 y no como no me dieron una respuesta favorable, decidí omitir lo sucedido y volver a ganar batallas para llegar a la liga de dominadores. Después de mucho esfuerzo lo he conseguido y cuando faltaban poco mas de media hora para finalizar el torneo, vuelve a pasar exactamente lo mismo! 2 veces en 1 torneo!! Es cierto que cada vez que esto sucede recibo un paquete a cambio, pero no es el paquete del Indominus Rex por el que he dedicado tantas horas!
Ya tengo desbloqueado al Indominus Rex Gen 2, no es ese el probelma. Solo pretendía obtener el paquete. Pero en el torneo del Mosasaurus Gen 2, si no hacia el esfuerzo de volver a ganar esos puntos, no lo hubera desbloqueado, y eso si seria muy malo!

Google Translate:

Good morning, I am very angry! I was in the dominator league in the Indominus Rex Gen 2 tournament on Saturday and from one moment to the next, the game came out, I lost all my points and everything was as if I had never participated. This had already happened to me in the mosasaurus gen 2 tournament and not as they did not give me a favorable answer, I decided to skip what happened and win battles again to reach the dominator league. After a lot of effort I have succeeded and when it was just over half an hour to finish the tournament, exactly the same thing happens again! 2 times in 1 tournament !! It is true that every time this happens I receive a package in exchange, but it is not the Indominus Rex package that I have spent so many hours on!
I already have the Indominus Rex Gen 2 unlocked, that’s not the problem. I was just trying to get the package. But in the Mosasaurus Gen 2 tournament, if you did not make the effort to win those points again, you would not have unlocked it, and that would be very bad!

1 Like

Do you have any screen shots of your total trophies that you could give to support? What was your score? It sounds like you still got credit for doing the tournament but that you didn’t get the place you were expecting?

No tengo capturas, entiendo que esto le daría credito a lo que estoy diciendo, pero de verdad tenemos que estar realizando capturas de pantalla por si perdemos los puntos? Tal vez el juego tendría que llevar un registro de las batallas de los torneos y de esa manera evitarnos todo este mal rato! Afortunadamente por el momento no he sido perjudicado con algo grave (no desbloquear un dino por ejemplo), pero esto fue gracias a que dediqué mas horas de lo esperado en conseguirlo o porque ya lo tenia desbloqueado. Imagino que otras personas si pudieron haber sido perjudicados y espero que nunca me suceda. Ojalá puedan solucionar esto de alguna manera.

Google Translate

I have no screenshots, I understand that this would give credit to what I am saying, but do we really have to be taking screenshots in case we lose the points? Maybe the game would have to keep track of tournament battles and thus avoid all this hard time! Fortunately for the moment I have not been harmed with something serious (not unlocking a dino for example), but this was due to the fact that I spent more hours than expected to achieve it or because I already had it unlocked. I imagine that other people could have been harmed and I hope it never happens to me. Hopefully they can sort this out somehow.

I only ask not for proof but that it would help in submitting a ticket to support. Do you know how many trophies you actually had in the tournament. Were you north of 1500 trophies and then didnt get the top prize? It sounds like you slipped out of Dominator into Predator but I cant tell for sure based on what you said in your first post.

After rereading your post it sounds like you have two issues that need to be reported, one is that your entire tournament was reset on Saturday, and then it happened again where your entire tournament record was erased for a second time? I have never heard of this happening to other players so I would for sure submit a ticket to Ludia Support, otherwise it might never get fixed on your account and it might keep happening to your tournament scores.

2 Likes

Exacto, me ha sucedido 2 veces en el mismo torneo (Indominus Rex Gen 2), pero en el torneo del Mosasaurus Gen 2 me ha sucedido 1 vez nada mas. Aquella vez he abierto un ticket, pero al no tener manera de comprobar cuantos trofeos tenia no me tuvieron en cuenta, solo hice una captura del torneo con 0 trofeos, luego de haberlos perdido! Perdona, pero no me cabe en la cabeza tener que andar capturando la pantalla luego de cada batalla! No llevo en cuenta la cantidad de trofeos que tengo, solo la liga en la que estoy.

Google Transle

Exactly, it has happened to me 2 times in the same tournament (Indominus Rex Gen 2), but in the Mosasaurus Gen 2 tournament nothing else has happened to me 1 time. That time I opened a ticket, but since I had no way of checking how many trophies I had, they did not take me into account, I only captured the tournament with 0 trophies, after having lost them! Excuse me, but I don’t have to go around capturing the screen after every battle! I don’t take into account the number of trophies I have, just the league I’m in.

Hello @Axel_Britzius. I’m sorry to hear that our support team was not able to address your previous complaint. However, do not hesitate to contact them again at support+forums@ludia.com as they’ll do their best to assist you with this matter. I understand it isn’t always feasible to take a screenshot of your achievements, but having so, as well as any additional information you can provide, would help the team in their investigation. Don’t forget to include your support key as this helps them locate your account faster in our system. Thank you!

Lo he hecho una vez, pero además de la demora en la respuesta (entendible), no tenia manera de comprobarlo, por lo que decidí volver a ganar batallas para ganar los puntos. En el dia de hoy, me sucedió por segunda vez cuando faltaba solamente media hora, es imposible recuperar el lugar perdido en ese tiempo y eso es lo preocupante! No tener la seguridad de que los trofeos obtenidos estén cuando vuelva a iniciar el juego. He hecho mas de 50 batallas, y no deberia estar realizando capturas luego de cada una de ellas…

Google Translate

I have done it once, but in addition to the delay in the response (understandable), I had no way to verify it, so I decided to win battles again to earn the points. Today, it happened to me a second time when there was only half an hour left, it is impossible to recover the lost place in that time and that is worrying! Not being sure that the trophies obtained are when you start the game again. I’ve done over 50 battles, and I shouldn’t be taking captures after each one …

Not saying you need to take a screen capture after each battle, was merely asking if you had taken any. After you submit a ticket to support I hope they can look through your history and see that you had completed enough battles to land in Dominator.

Lo entiendo totalmente, gracias! Espero que puedan corregir estos errores y no vuelvan a suceder…

Google Translate

I totally understand it, thanks! I hope you can correct these errors and they won’t happen again…