Ludia Forums

Jackerrante salute you

Amici combattenti ,è arrivato il momento di salutarci questo gioco non fa più per me …ho fondato un anno fa una gilda storica e mi sono divertito finquando dopo tanta fatica mi sono ritrovato dopo un un’aggiornamento con avversari che nel giro di poche ore erano saliti di parecchi livelli improvvisamente in base non so a quali criteri retroattivi…dopodiché dopo aver coltivato la crescita del mio team con tanta pazienza da pikel in poi gli ultimi personaggi creati sa ludia …vedi coriolis …sono talmente sbilanciati rispetto ai vecchi …che non è più proporzionale alla fatica fatta precedente…le scelte fatte dagli sviluppatori non sono state ne equilibrate né bilanciate a mio parere …è il senso che questo gioco ha avuto per me …ora non esiste più…è stato un piacere e un onore giocare con voi…buona fortuna a tutti

1 Like
Translated From Italian

“Fighting friends, the time has come to say goodbye this game is no longer for me … I founded a historical guild a year ago and I enjoyed myself until after a lot of effort I found myself after an update with opponents who within a few hours were climbed several levels suddenly based on I do not know what retroactive criteria … then after having cultivated the growth of my team with a lot of patience from pikel onwards the last characters created sa ludia … see coriolis … they are so unbalanced compared to the old ones … which is not more proportional to the previous effort … the choices made by the developers were neither balanced nor balanced in my opinion … it is the sense that this game had for me … now it no longer exists … it was a pleasure and an honor to play with you … good luck to all”

Unfortunately, our forums are currently only in English; we have translated your post using Google Translate. In the future, please remember to include an English translation.

“I quit” post