Ludia Forums

Lost data

My Jurassic world alive app has just lost all data, all dinosaurs and dna collected. It’s asking me to enter a new player name. Is there a way to recover or login?

Your account was linked to Google or Facebook?

Hey Alfred15, once you get past the in-game tutorial, could you go into your in-game settings menu and try reconnecting to either Facebook or Google Play? If you’re still having issues after trying that, do not hesitate to contact our support team here at support+forums@ludia.com. If you remember your old support key as well, it’d be helpful if you included it your email. Thanks!

Ik heb dus exact hetzelfde. Ik weet zeker dat mijn FB er niet aan gekoppeld is maar uit ergenis klikte ik maar Facebook aan en toen kreeg ik gewoon ijskoud te zien dat ik daar verbannen mee ben. Ik heb dit nooit via Facebook gespeeld :unamused:ik had juist constant rechts bovenaan “connect to Facebook” staan.
Als mijn inlog gegevens niet snel terug komen, delete ik alles, is het de laatste keer dat ik geld uitgeef aan een spel, en hou ik m’n hand ook niet meer boven het hoofd van de makers van dit spel tegenover m’n vriend😂