Ludia Forums

Marco/Hugo

I’m like seriously dude you’re in a relationship and on Lovelink wanting someone else :roll_eyes:

3 Likes

I know. What a tease :disappointed:

Like dude, why are you even on Lovelink?

I was curious because of the whole situation but zzzzz now

This whole update is a train wreck! And the date? Even more of a train wreck. The options for MC are horrible, and the outcome of the date is frustrating. Why did they bother bringing the character…

3 Likes

Guess they thought bringing him back would be a good idea obviously not when there’s Daniel, William waiting

The whole situation screams DISASTER and RUN, MC, RUN :rofl:
And spoiler follows: Doesn’t Taylor think that Hugo and Sally are doing exactly what he suggests, fighting for their love? Or is it true only when it aligns well with HIS interests?
I have to admit though that this trio is worth each other. Sally and Hugo are no better, both of them trying to sit on two chairs. Don’t they realize just how painful this “intense friendship” is for MC and Taylor?

I’m just trying to imagine myself caught up in this unhealthy situation and the only thought I have is “What am I even doing there?” Honestly, if three of them has been OK with this development for years let them enjoy it but spare me the drama, my heart is too fragile for all this

7 Likes

Have to admit I liked how the story started. You’re trying to set your friend up and you realize she’s perfect but for you. The update though, is really messed up. Spoiler:
I can understand how Hugo wants to save his engagement. But why is he dragging along MC? You tell her you love her, say you’re gonna have a nice talk to your fiancee, then “oh sorry, we’re still getting married but please don’t leave my life cause I really want you around”. Can you say toxic?
On other hand, I think Taylor really is on to something and I’m really gonna enjoy seeing Hugo squirming with jealousy.

3 Likes

*****SPOILER ****

Yes it was frustrating how he chose Sally but I kinda like the plan and cant wait to see how it goes. But offline already? sigh lol

3 Likes

Not a situation I would put myself IRL but this plan with Taylor seems amusing. Can’t wait to see how it goes.

2 Likes

Yeah. IRL Id definitely bolt after “we are giving it another try”

I second you all and your thoughts. Hugos story is def one of my current favs and I am excited to see where this goes. I wasnt too into the new update, especially since it was too freaking short! :smiley:

2 Likes

I agree. I was kind of hoping for the option to cut Hugo out of MC’s life (I’m also of the mind that this intense friendship doubling as emotional infidelity is not going to be healthy for anyone involved). I think if Hugo sees that he can’t have it all (official marriage with Sally and emotional flirtation with MC) he might reassess what it is he really wants. Taylor’s idea is… not a great one. And I tried to refuse, but it went sort of like this:

MC: I don’t want to do this.
MC: But let’s do it anyway!
MC: But for the record I hate this idea.

3 Likes

Same. Why bother saying “I’m falling in love with you” and then working things out with Sally. I was under the impression something else would happen :disappointed:

1 Like

That doesn’t seem fair of him in my opinion

2 Likes

So Hugo is back. All I’m gonna say is I’m really enjoying being a b*tch to him. Really hope there’s a double date in the plans cause that will be freaking awesome! :rofl::rofl::rofl:

4 Likes

Me I’m like can I just run off with Sally? :sweat_smile:

1 Like

Yeah! I definitely love torturing him right now…“sir sexy sex” hahahah

2 Likes

Best date EVER! Ahahahaha

1 Like

Did you get to the double date?

Sally is a total bad person. Does she want marco/hugo only because he almost left? And why is she okay with the mc and him being friends? Just to keep taylor on the hook?

How dare marco/hugo say that the mc and him have more in common as a reason not to date taylor when he admitted he has nothing in common with sally. Why did he choose her?

I still want to cut my losses and just let them live in their misery. I don’t know how they can get marco/hugo back to the mc without it making it seem like the mc is the second choice/back up unless he leaves sally on his own volition.

Somethings going to happen during the play… so…

I guess we will see next week or the week after.

1 Like

Oh I didn’t get there yet but sounds like I’m not gonna enjoy it.

Honestly, Hugo went from the really sweet/extremely nice guy to that guy that strings you along and the guy you should really cut from your life. He’s clearly not happy, but he doesn’t want to let Sally go either. Think he just wants it all? Major red flag. And totally agree, there’s no way his image can change now, no way we can see him as the sweet guy anymore. Hope the ending in the characters story isn’t always a “happy” one. MC really needs to run from this guy. And he was one of my favorites.

4 Likes