Ludia Forums

Matchmaking inégal / matchmaking unequal

Bonjour, je ne sais pas pour vous mais je trouve que la dernière mise à jour est complètement pourrave, d’abord il retire tout les booste des dinosaures pour ensuite monter les boost à 100 pour pouvoir booster les dinosaures, c’est à dire que vous pouvez booster par exemple que la santé au bout de 2 mois lol, et puis les matchmaking ne sont plus du tout équitable, avant j’avais des adversaires équivalent et je monter relativement facilement, et maintenant c’est des gens qui ont que des hybride uniques niveau 22 23 alors que moi j’ai que 3 légendaire et mon maximum est au niveau 19, vive l’équité !

La moitié de ce que j’ai marqué est modifié, c’est sympa pour comprendre mdr

Translated from French

Hello, I do not know about you but I think that the last update is of poor quality. First it removes all the boosts of the dinosaurs and then increase the boost to 100 to be able to boost the dinosaurs, that is to say that, for example, you can boost your health after 2 months, and then matchmaking is not fair at all. Before I had similar opponents and I can play relatively easily and now it’s people who have only unique hybrids level 22-23 while I have only 3 legendary and my maximum is at level 19. Long live equity!

Half of what I scored is changed, it’s nice to understand lol

Unfortunately, our forums are currently only in English, we have gone ahead and translated your post using Google Translate. Please remember to include an English translation going forward.