Nachtlicht / night light

Weiss jemand an wen man sich wenden muss, wenn man sich beschweren will. Ich habe das neue packet für 8€ gekauft, um ein Nachtlicht zu erhalten. Tatsächlich war eines im Paket. Doch das Spiel stürzte ab. Ich probierte es erneut. Erneut stürzte es ab. Beim dritten Mal erhielt ich nur ein Schnellen Stachel
Ich bin damit nicht einverstanden. Wenn ich das Glück habe, ein Nachtlicht zu erwischen, dann steht mir das auch zu

Translated From German

Does anyone know who to contact if they want to complain? I bought the new packet for 8 € to get a night light. In fact, one was in the package. But the game crashed. I tried again. It crashed again. The third time I received only a quick sting
I do not agree. If I am lucky enough to catch a night light, then I am too

Unfortunately, our forums are currently only in English, we have gone ahead and translated your post using Google Translate. Please remember to include an English translation going forward.

Hey Felix_Gottwald, our team would be happy to help you if you reach out to them here at support+forums@ludia.com. Please make sure to include your support key in the email as it would allow our team to find you quicker in their system. Thanks!