Ludia Forums

No funciona la app

Tengo videos donde muestro que no me funciona la app ni en Android ni en iOS, quiero comunicarme con la plataforma para solucionar el problema, no quiero perder años de trabajo :broken_heart:

Translated From Spanish

I have videos where I show that the app does not work on Android or iOS, I want to communicate with the platform to solve the problem, I do not want to lose years of work :broken_heart:

Unfortunately, our forums are currently only in English, we have gone ahead and translated your post using Google Translate. Please remember to include an English translation going forward.

Hello, MdeMilanesa, I’m not sure what the problem is, but our support team would be more than happy to help you! Contact our support team here: support+forums@ludia.com. If you could also use Store Review as a title and include your support key in the email you’d really be helping us out.

Hola, MdeMilanesa, no estoy seguro de cuál es el problema, ¡pero nuestro equipo de soporte estará encantado de ayudarle! Póngase en contacto con nuestro equipo de soporte aquí: support+forums@ludia.com. Si también pudiera usar la Revisión de la tienda como un título e incluir su clave de asistencia en el correo electrónico, realmente nos estaría ayudando.