Ludia Forums

No Response from Support

Earlier today I sent a support ticket to maintenance. I have not gotten a reply, not even just to say they received my e-mail. I am not able to log on and am missing any daily events that are meant to happen just today.

Sometimes it can take a day or two depending on how many tickets they get. I don’t know if you would get a reply over the weekend either.

1 Like

Day or two? :rofl:

I’d give it a week, then start wondering. Oh, and don’t send in another email - that bumps you to the back of the line.

5 Likes

Yeah the last time I sent a ticket they /never/ replied back to me, but luckily I found the solution to the problem on another thread of other people that had the same problem. Unfortunately no one else seems to be having this problem RIP

Hey Devastice, I’m sorry to hear that you have not heard back from our team yet. If you had reached out to our team through the in-game support, our team should get back to you soon once they get a chance to see your ticket.

If you had emailed our team, could you please make sure that it was through this email: support+forums@ludia.com.

Yeah I waited about 4 days for a response that didn’t help me so now I’m on day 3 of waiting for them to respond again

What message you get due to failed login?
@Devastice

It was error 118. I finally fixed it after doing a clean uninstall/reinstall. I have no idea what caused it in the first place though.

1 Like

I couldn’t get into the fame, and I did email them through that email. I fixed the problem on my own, though.

I’m glad to hear that you were able to fix the issue!

Got similar error today, but phone restart and clearing cache fixed it.

1 Like

Thank you. This worked for me.