Ludia Forums

Nuevas funciones/New Functions

Después de tanto tiempo jugando a este juego, creo que es hora de una actualización un poco más interesante.
En mi opinión el juego necesita un poco más de todo. No solamente nuevos dragones y perder meses de ese tiempo en el juego tratando de subir sus niveles y ataques.
Como consejo, agreguen nuevas tareas que den como recompensa equipamiento nuevo que podrían mejorar nuestros stats. Que podrían ser monturas, amarres y esas cosas, que haga lograr un aumento en los stats de nuestros hermosos dragones.
Lo que estas mejoras harían, no solo impactará en el ataque y la defensa, sino en todas las otras habilidades que los dragones especiales ya tienen o podrían sumarse.
Hace ya años qué juego, y creo que una comunidad entera lo hace, sería bueno una inyección de INTERÉS por conseguir algo que dependa pura y exclusivamente del tiempo invertido en el juego. Siendo un jugador F2P desde los primeros días creo que merezco una oportunidad y un poco de tiempo en sus juntas y mejoren más este lindo juego que tanto nos entretiene en estás difíciles épocas.

1 Like

Translated from Spanish

After playing this game for so long, I think it’s time for a slightly more interesting update.
In my opinion the game needs a little more of everything. Not just new dragons and wasting months of that time in the game trying to level up and attack.
As a tip, add new tasks that reward new equipment that could improve our stats. That could be mounts, moorings and those things, that does achieve an increase in the stats of our beautiful dragons.
What these enhancements would do will not only impact attack and defense, but all the other abilities that special dragons already have or could add to.
I’ve been playing for years now, and I think an entire community does, it would be good to get an injection of INTEREST to get something that depends purely and exclusively on the time invested in the game. Being an F2P player from the first days I think I deserve an opportunity and a little time in your meetings and improve more this beautiful game that entertains us so much in these difficult times.

Unfortunately, our forums are currently only in English, we have gone ahead and translated your post using Google Translate. Please remember to include an English translation in the future.

1 Like