Ludia Forums

O Blacklist o Sucht nach Aktiven Spielern / o BLACKLIST o Looking For Active Players

Guten Tag Zusammen ,

Du bist angagiert ? Möchtest nicht nur Roboter technisch durch die Gegend rennen sondern auch wissen mit wem du zusammen zockst ? Hast keine Scheu ein Bündnis hoch zu ziehen und möchtest dann erfolgreich die von allen Bündnissen angestrebten 4/5 in der Woche Aufgabe knacken ?

Dann werde zu einem der most wanted DNA Collectors in der:

o BLACKLIST o

Dein Level spielt keine Rolle. Deine Trophäen auch nicht. Wichtig ist das du aktiv Pfeile schießt. Außerdem ist der Beitritt in unserer WhatsApp Gruppe erwünscht (stumm schaltbar)!
Wir sind alle Erwachsen und geben in der Gruppe Tipps, Hilfe und Gequatsche !

Was wir Bieten :

• Ein Hilfsbereites Team
  • Whats App
  • Spiel/Spaß
  • Aktives Spenden
  • Kampf Strategien

Was wir Erwarten :

• Aktives Pfeile Schießen
  • Absolvierung der Täglichen Mission
  • Spaß und Freude
  • Hilfsbereitschaft
  • Spenden

Wenn du also Lust hast dann melde dich !
FSK 16
(Gegründet 10.07.19)

MFG o Blacklist o

3 Likes

Translated:

Good day everybody ,

You are committed? Do not you just want to run robots around the area but also know who you’re playing with? Do not be afraid to make an alliance and then want to successfully crack the 4/5 goal of the alliances?

Then become one of the most wanted DNA Collectors in the:

o BLACKLIST o

Your level does not matter. Your trophies, too. It is important that you actively shoot arrows. In addition, membership in our WhatsApp group is welcome (mute switchable)!
We are all grown-up and give tips, help and gossip in the group!

What we offer :

A helpful team
Whatsapp
Game / fun
Active donations
Fight strategies
What we expect :

Active arrows shooting
Completion of the Daily Mission
Fun and joy
helpfulness
donate
So if you feel like it then get in touch!
FSK 16
(Founded 10.07.19)

MFG o Blacklist o

1 Like

Moin. Würde mich freuen, wenn ihr mich aufnehmt. Meine letzte Alli war leider nicht so aktiv, wie ich es mir gewünscht hätte.
Spiele regelmäßig und versuche jeden Tag alle Aufgaben zu erfüllen.
Ausserdem wäre Blacklist nicht die erste Blacklist wo ich bei bin (panzersturm) xD

Translated from German

Hello. Would be glad if you accept me. Unfortunately, my last Alli was not as active as I would have liked.
Play regularly and try every day to fulfill all the tasks.
In addition, blacklist would not be the first blacklist where I’m at (panzersturm) xD

Unfortunately, our forums are currently only in English, we have gone ahead and translated your post using Google Translate. Please remember to include an English translation going forward.

Hi, ich hätte Interesse. Ist bei euch noch was frei?

Mod Edit

Translated from German

Hi, I am interested. Are you still free?

Unfortunately, our forums are currently only in English, we have gone ahead and translated your post using Google Translate. Please remember to include an English translation going forward