Ludia Forums

Porque sacaron Jurassic park builder / Because they released Jurassic park builder

Yo a mí me gustaba ese juego yo lo jugué y yo me lo complete y me hicieron perder todo mi progreso #que vuelva Jurassic park builder

2 Likes

Translated From Spanish

I don’t like that game I played it and I completed it and they made me lose all my progress #Jurassic park builder come back

Unfortunately, our forums are currently only in English; we have translated your post using Google Translate. In the future, please remember to include an English translation.

Debían hacer para que lo todos los demás se unan a los clan y también para hacer batallas amistosas ahí pueden devolver Jurassic park builder

Translated From Spanish

They had to do so that everyone else joins the clan and also to do friendly battles there they can return Jurassic park builder

Unfortunately, our forums are currently only in English; we have translated your post using Google Translate. In the future, please remember to include an English translation.

Desafortunadamente, nuestros foros actualmente solo están en inglés; hemos traducido su publicación usando Google Translate. En el futuro, recuerde incluir una traducción al inglés.

Translation: