Ludia Forums

Portuguese Aliance | 3 Lvl 20 sancs | 9/10 weekly awards | Help with Raids

PORTUGUESE:

“Portugal” tem algumas vagas disponíveis! Somos uma das melhores alianças portuguesas neste jogo.
3 Santuários de nível 20 partilhados. 9/10 nas missões da Aliança todas as semanas. Terás de ter 1000 pontos em média por torneio para que possamos considerar a tua candidatura. PM se estás interessado.

1. Santuários Nível 20
Temos 3 santuários de nível 20
2. 9/10 recompensas semanais
Missões da Aliança
3. Orientação e doações de DNA
Temos uma grande equipa com jogadores que ajudam e orientam uns aos outros
4. Raids
Nós tentamos ajudar todos os membros da aliança a completar raids, incluíndo a raid do MortemRex

Se jogas diariamente e adoras combater na arena & torneios e estás OK com algumas regras dos santuários, envia-me uma mensagem para podermos falar. É obrigatório ter Facebook porque utilizamos o Messenger para comunicar frequentemente e crescer juntos como uma equipa.

Contacta-me de desejares fazer uma alteração positiva na tua experiência de jogo.
Ou podes enviar-me uma mensagem no discord: LuisTim#5400

ENGLISH:

“Portugal” have 2 open slots! We are one of the greatest portuguese alliances in this game.
Shared L20 sanctuaries. 9/10 rewards weekly. You must have 1000 points average per tourney to be taken into consideration.
PM me if interested!

1. Level 20 sanctuary
We have 3 L20 sanctuaries
2. 9/10 weekly awards
We are a 9-10 alliance
3. Guidance and DNA donations
We have a great team with players who helps and guides each other
4. Raids
We keep track and try to help all the team mates to complete raids that includes 10+ MortemRex wins

If you play daily and you love battling in the PvP arena & tournaments and are OK with some sanctuary rules, message me and we can talk. Facebook Messenger use is mandatory as we would like to communicate regularly and grow together as a team.

Message me if you wish to make a positive change in the your gaming experience
or you can send me a message on discord: LuisTim#5400