Ludia Forums

Québec (one open spot)

(En français plus bas)
Ok, you’re here, so you’re likely a “québecois” but you also have to speak french. We are a fully french speaking alliance from Québec, and we currently have a spot open. Discord is mandatory. We ask that you do the minimum in tournaments. We have access to 3 lvl 20 sanctuary (you cannot put your own dino in them). And we have a bunch of other little rules. But overall we are a crazy bunch who are relatively relax, we don’t bite, and we help each other a lot (including raids where we excel at doing them quick and easy for anybody in our alliance who want some tasty Apex DNA). We are mostly looking for players who are in for the long run, not somebody who will quit in 2 months. Interested? Questions? Just send me a PM.

OK, vous êtes ici, donc vous êtes probablement Québecois mais il faut aussi que vous parliez français. Nous sommes une alliance 100% francophone. Discord est obligatoire. Nous demandons le minimum pour les tournois. Nous avons accès à 3 sanctuaires niveau 20 (il ne faut pas que vous mettiez VOS dinos dedans). Et nous avons aussi d’autres petites règles. Mais nous sommes une gang de fous relativement relax, on ne mord pas, et on s’entraide beaucoup (incluant les raids ou on excelle à les faire facilement et rapidement pour n’importe qui dans notre alliance qui veut de l’ADN d’Apex. On cherche surtout des joueurs qui ne lâcheront pas le jeux dans 2 mois. Intéressé? Questions? Juste m’envoyer un message privé.

Merci/Thanks

Spot still open (just in case)

Position toujours ouverte (juste au cas ou)

We have filled the opening. Thank you. But if anybody is still interested, just drop me a line, you never know…

On a trouvé la personne qu’on cherchait. Merci beaucoup. Si quelqu’un serait toujours intéressé, juste m’envoyer un MP, on ne sait jamais…

Well, we lost another player, so spot open again. French Québec player only.

Nous avons perdu un autre joueur, alors on a un spot disponible. Joueur francophone du Québec seulement.

Spot still open (just in case)

Position toujours ouverte (juste au cas ou)

Nous avons quelques spots qui se sont libérés… Après avoir lu le premier message, si vous êtes intéressé, envoyez moi un msg privé. Merci

We have a few spots available. After you’ve read the first message in this thread, if you’re interested, simply send me a PM. Thanks (french Québec players only though)

Nous avons quelques spots disponible… Après avoir lu le premier message, si vous êtes intéressé, envoyez moi un msg privé. Merci (100% Québécois français)

We have a few spots available. After you’ve read the first message in this thread, if you’re interested, simply send me a PM. Thanks (french Québec players only though)

Nous avons encore quelques spots de disponible. Si vous êtes Québécois francophone, et que vous cherchez une alliance, laissez moi un message, et je vous mettrai en contact avec notre recruteur. Nous avons accès à 3 sanctuaires niveau 20.

We have a few spots available right now. If you are a french Québécois, and you’re looking for an alliance, leave me a private message, and I will hook you up with our recruiter. We have access to 3 level 20 sanctuaries.

On recherche toujours quelques joueurs québécois francophone. Si intéressé, m’envoyer un message privé.

We’re still looking for some french players from Québec. If interested, send me a private message.