Ludia Forums

Récompense d'alliance / Alliance Rewards

Bonjour, je suis vip depuis 1 an, je dépense de l’argent dans le jeu en plus de l’abonnement, et aujourd’hui je sature, envie de tout arrêter, je n’ai reçu les récompenses que du niveau 1 des quêtes d’alliance, les dinos disparaissent sur la carte quand je clic dessus, la mise à jour des boosts a calmé beaucoup de monde mon alliance se désintègre, plus de dons, tout le monde est excédé par tous ces bug, j’espère que vous ferez le nécessaire pour rembourser l’investissement que j’ai mis dans ce jeu, sinon j’annule mon abonnement et je désinstalle le jeu merci en attente d’une réponse motivante merci

Translated from French

Hello, I am vip for 1 year, I spend money in the game in addition to the subscription, and today I am saturated, want to stop everything, I have received the rewards that level 1 of the quests of alliance, the dinos disappear on the map when I click on it, the update of the boosts calmed a lot of people my alliance disintegrates, more donations, everyone is excited by all these bug, I hope you will do the necessary to repay the investment I put in this game, otherwise I cancel my subscription and I uninstall the game thank you waiting for a motivating response thank you

Unfortunately, our forums are currently only in English, we have gone ahead and translated your post using Google Translate. Please remember to include an English translation going forward.

1 Like