Ludia Forums

Seit dem letzten Update unmögliches Matchmaking

Ich verliere seit dem letzten Update jedes Match in der Arena. Sicherlich waren es schon bis zu hundert Spiele und davon habe ich nicht eins gewinnen können. Ich werde in Zukunft jeden Kampf sabotieren und in jedem Zug wechseln und ausschließlich verteidigen oder ich werde mich anmelden und kurz vor Beginn abrechen bis das Problem behoben ist.

Kein guter Start hier im Forum. Das ist ein englisches Forum. Bitte übersetze Deine Kommentare mit google oder deepl.

Ich persönlich möchte keine “Sabotage” Nachrichten lesen und schon gar nicht gegen Dich spielen müssen. Lass Deinen Frust bitte nicht an den anderen Spielern aus.

My comment translated to English:

Not a good start here in the forum. This is an english forum. Please translate your comments with google or deepl.

I personally don’t want to read “sabotage” messages and certainly don’t want to play against you. Please don’t take your frustration out on the other players.

I didn’t translate OP’s text.

1 Like

Wow, the first posting and you are directly overwhelmed by the German friendliness :smile::smile:

It has nothing to do what Kher want to read. It has to do that Ludia set this forum as an english speaked forum. A mod will tell you that soon :wink:

1 Like

Because of the title I was curious and had hoped for something constructive.

Sorry, your logic is weird:
You have to read the text to know what it says.

Translated from German

I lose every match in the arena since the last update. Surely it has been up to a hundred games and I have not won one of them. In the future, I will sabotage every fight and change every turn and defend exclusively, or I will log in and cancel shortly before the start until the problem is resolved.

Unfortunately, our forums are currently only in English, we have gone ahead and translated your post using Google Translate. Please remember to include an English translation going forward.