Ludia Forums

Want to join a Belgian alliance / belgium

We are looking for active players for a Belgian alliance: “belgian”.

Want to join? type in belgian en become a member.

Wij zoeken actieve belgische spelers voor een belgische alliantie: “belgian”

Wil je erbij? typ in belgian en wordt een lid

How many are you guys?
We have a international alliance but with 6 or 7 Belgians in it…we have some free spots…we need active players…as we aim every week tier5/4. Joining our discord channel is an obligation…

Laat maar weten als jullie zin hebben

Hoi allen,
Wij zijn internationaal maar met meerdere Nederlanders erin.
Dat hoeft qua taal dus geen probleem op te leveren. Bij ons zitten ook nederlanders die geen engels kunnen.
Wij maken gebruik van discord chat.
Dit gaat in het engels en voor niet engelstalige kan ik het vertalen.

Indien geïnteresseerd laat het me weten, wij zijn nu een 4/3 alliance met meerdere inactieve spelers die jullie kunnen vervangen.
Met een paar actieve spelers erbij worden we minimaal 4/4

Translated from Dutch

Hi everyone,
We are international but with several Dutch people in it.
This does not have to be a problem in terms of language. We also have Dutch people who don’t speak English.
We use discord chat.
This is in English and for non-English speakers I can translate.

If interested let me know, we are now a 4/3 alliance with multiple inactive players that you can replace.
With a few active players we become at least 4/4

Unfortunately, our forums are currently only in English, we have gone ahead and translated your post using Google Translate. Please remember to include an English translation going forward.

Hello Allen, ik zit in een goeie alliantie die ik niet zal verlaten, ik zou wel graag eens uit gaan jagen (darten) met andere jwa spelers. Onlangs vond ik in halen, belgisch limburg, een gebruikte sanctuary, benieuwd of die persoon op het forum zit. Ben zelf uit Lummen.

Translated from Dutch

Hello Allen, I am in a good alliance that I will not leave, I would love to go out and play darts with other jwa players. Recently I found in catch up, belgium limburg, a used sanctuary, wondering if that person is on the forum. Am from Lummen myself.

Unfortunately, our forums are currently only in English, we have gone ahead and translated your post using Google Translate. Please remember to include an English translation going forward.

Excuse me for the impoliteness.