What is your favorite dino, and if so, do you run it?

Yup

This text will be blurred

I like Fukuisaurus because you can’t say it in polite company

1 Like

Fookooisaurus? Not the other one. At least I think so

2 Likes

Love my Trebax, saved me so many times

7 Likes

Favorite designs are tryo, evil fluffy (diplovenator), spinonyx, spinotasuchus, albertospinos, IndoT, and Indoraptor Gen 2

1 Like

Wdym abt Fukuisaurus?

Fuk-u-i saurus???

2 Likes

Hey Hey watch it there buddy

3 Likes

Andrewtops may be useless, but that earned her a special place in my heart, especially since that strat only worked with my ankylodic

7 Likes

New top snek :smiley:



12 Likes

Going through this thread I see you like Utasino, Magna, Stegodeus. You’ve got good taste :rofl:

Alloraptor and Monomimus are my two favorites.

3 Likes

My favorite is Albertospino

But I don’t have it so these r my favorites


3 Likes

Finally, another Alloraptor lover!

Favorite to use are bumpymoloch and thylacotator

On the topic of my favorite dinos, I did this today!



Also omg my team is so lopsided yikes

6 Likes

I think you might appreciate this :slight_smile: used to run her in aviary

4 Likes

ankydic gets to evolve phorurex gets created Or about to be

Never gonna create phorurex, hate it too much. Gets to stay in its cell.

1 Like

Ok? Hmm but then why did u fuse it.well it’s ur choice :smiley: :smile:

It’s most likely from the alliance championship

2 Likes